Menu
Your basket

Frequently Asked Questions

Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:


• Στην κορυφή της σελίδας από τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που
επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω
πληροφορίες γι' αυτό, διαφορετικά πατάτε το “Προσθήκη στο καλάθι” που βρίσκεται
κάτω από κάθε προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.


• Από την επιλογή “Αναζήτηση” στο κεντρικό άνω σημείο των σελίδων. Κάνετε αναζήτηση
πληκτρολογώντας τη λέξη η τον κωδικό του προϊόντος αν τον γνωρίζετε.


•Σε συσκευές smartphone η Tablet πιθανών αντί για μενού στην κορυφή να βλέπετε δεξιά
της οθόνη σας τρεις παύλες η μια πάνω στην άλλη, ακουμπώντας στις παύλες θα
εμφανιστούν οι κατηγορίες, έπειτα ισχύουν ότι προαναφέραμε.

Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος απλώνεται ένα ολόκληρος κόσμος
«τέχνης», χειροποίητες δημιουργίες ωραία αντικείμενα που κουβαλάνε τέχνη, μεράκι,
μόχθο, φαντασία και αγάπη, τον οποίο μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας με ένα κλικ. Για
μεγαλύτερη ευκολία στην αναζήτηση έχουμε διαιρέσει τη συλλογή των προϊόντων μας σε
υποκατηγορίες από όπου μπορείτε να περιηγηθείτε και να βρείτε το προϊόν της επιθυμίας
σας.

Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί
“καλάθι” να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το
αφαιρείτε με το κουμπί “Διαγραφή” (κόκκινο χ) το οποίο βρίσκετε εντός της σελίδας
καλάθι αγορών. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε
ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να
δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις
διάφορες κατηγορίες. Πατήστε το « κουμπί » “καλάθι” δίπλα στο προϊόν που σας
ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό “καλάθι αγορών” σας.

Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας επιλέξτε το εικονίδιο «τσάντα» πάνω δεξιά και έπειτα
το εικονίδιο ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ, πραγματοποιήστε έναν έλεγχο στα προϊόντα σας και
επιλέξτε αν έχετε εκπτωτικό κουπόνι ή δωροεπιταγή, στην συνέχεια επιλέξτε το εικονίδιο
ΑΓΟΡΑ, με την επιλογή σας αυτή βρισκόσαστε στη σελίδα Γρήγορη ολοκλήρωση
αγοράς, επιλέξτε αν είστε εγγεγραμμένος πελάτης μας ή αν θα εγγραφείτε ως πελάτης ή αν
θα πραγματοποιήσετε την αγορά σας ως απλός επισκέπτης. Συνεχίστε στην ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ
“ΦΟΡΜΑΣ” όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τα στοιχεία σας, τα στοιχεία παραλαβής και τον
τρόπο πληρωμής και αποστολής, σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα θα μεταβείτε στην
ασφαλή εφαρμογή της συνεργαζόμενης Τράπεζας.

Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 6981 099960
εργάσιμες ημέρες 09:00-18:00.


Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως
επόμενη εργάσιμη.

Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη και πατήσετε
“ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η
παραγγελία έχει ολοκληρωθεί και θα λάβετε email επιβεβαίωσης στη διεύθυνση

ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας δηλώσατε στη φόρμα. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται
και ο κωδικός της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε.

Στο “apoxeri.gr” είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε τρεις δυνατότητες.

• Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση sales@apoxeri.gr, όπου θα αναφέρετε ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.

• Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές τις εργάσιμες ημέρες από τις 11:00-18:00 στο 6981 099960

Ενημερώνεστε σε όλα τα στάδια της παραγγελίας σας ηλεκτρονικά στο email που έχετε δηλώσει στη φόρμα παραγγελίας, παράλληλα μπορείτε να επικοινωνήσετε με κάποιον από τους πωλητές μας στο τηλέφωνο 6981 099960

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με δύο τρόπους. Και στις δύο περιπτώσεις θα χρειαστεί να
αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την
ημερομηνία στην οποία έγινε. Οι τρόποι είναι:
• Με e-mail στο sales@apoxeri.gr
• Τηλεφωνικά στο 6981 099960

Το apoxeri.gr φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του να είναι εγγυημένη και αυτό
ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους «δημιουργούς συνεργάτες» μας και διαπερνά όλη
τη λειτουργία της εταιρείας (σπασμένα, ραγισμένα κλπ) εννοείται ότι τα προϊόντα είναι
χειροποίητα οπότε αρκετά δεν μπορούν έχουν την τελειότητα βιομηχανικού προϊόντος
φτιαγμένου με laser. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν
συμπληρώστε τη φόρμα Επιστροφές Προϊόντων που την επιλέγετε στο κάτω αριστερό
σημείο της σελίδας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα, η επιλογή μέσω της φόρμας
σας εξασφαλίζει ότι θα λάβουμε όλα τα στοιχεία σας σωστά και το αίτημα σας χωρίς την
πιθανότητα λάθους κατά την τηλεφωνική μας επικοινωνία. Φυσικά μπορείτε να
επικοινωνήσετε με την εταιρεία με e-mail στο sales@apoxeri.gr ή τηλεφωνικά στο
6981 099960 στις 11:00-16:00

Η χρέωση του Κούριερ, σε περίπτωση που το προϊόν έχει ελάττωμα (σπασμένο, ραγισμένο)
και δεν οφείλετε σε ατέλεια λόγο της χειροποίητης κατασκευής του, επιβαρύνει το
apoxeri.gr, σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.
Επιστροφές μπορούν να πραγματοποιηθούν μέχρι και 14 μέρες μετά την παράδοση με την
απόδειξη αγοράς και το αποδεικτικό παραλαβής του Κούριερ. Πέρα από τις 14 μέρες η
επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη αν αυτή γίνει με Κούριερ η μέσω
ταχυδρομείου. Φυσικά σε όλες τις περιπτώσεις θα χαρούμε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά
μαζί μας γιατί οι άνθρωποι της τέχνης είναι πραγματικά άνθρωποι.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει συνδεθεί στη συνείδηση των καταναλωτών με τη χρήση
πιστωτικής κάρτας. Οι πελάτες-φίλοι του apoxeri.gr έχουν στη διάθεσή τους πολλούς
τρόπους πληρωμής για να μην έχουν αυτό το αίσθημα ανασφάλειας που προκαλεί η χρήση
της πιστωτικής. Οι τρόποι αυτοί είναι:

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Αφού έχετε συνεννοηθεί μαζί μας για το ακριβές ποσό
που θα περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής, εξοφλείτε την οφειλή σας στους
λογαριασμούς της apoxeri.gr

Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα λογιστηρίου
τηλεφωνικά στο 6981 099960 ή μέσω email logistirio@apoxeri.gr

Αντικαταβολή: Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξοφλείτε και το
οφειλόμενο ποσό στον συνεργάτη που σας έφερε την παραγγελία, τόσο απλά και ασφαλή.

Πιστωτική κάρτα: Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με
ασφάλεια μέσα από την φόρμα παραγγελίας μας. Ακολουθούμε τις τελευταίες εξελίξεις
τεχνολογίας και η σύνδεση της πληρωμής σας πραγματοποιείτε με εφαρμογή της Τράπεζας
Πειραιώς άμεσα μειώνοντας τους κινδύνους συναλλαγής.

Στο apoxeri.gr η πολιτική μας είναι να παραδίδουμε τις παραγγελίες το συντομότερο
δυνατόν. Και είμαστε υπερήφανοι που το έχουμε καταφέρει για εσάς να ήμαστε γρήγοροι
στην διεκπεραίωση παραγγελιών και πάντα με τις καλύτερες τιμές.


ΠΡΟΣΟΧΗ!: Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές η αποστολή με Κούριερ χρειάζεται
περισσότερες μέρες από κεντρικές πόλεις. Υπάρχουν και περιπτώσεις που θα χρειαστεί να
στείλουμε το πακέτο σας με το ταχυδρομείο λόγο δυσπρόσιτης περιοχής που δεν
εξυπηρετείτε από την συνεργαζόμενη Κούριερ εταιρία.

Το κόστος μεταφορικών αναφέρεται στο καλάθι σας όταν προχωρήσετε στο τελικό στάδιο
αγοράς. Το apoxeri.gr ακολουθεί στρατηγική χαμηλού κόστους σε όλα τα προϊόντα και τις
υπηρεσίες του κατά συνέπεια έχει πετύχει προνομιακές τιμές στα μεταφορικά.

Το πρόγραμμα παραδόσεων κανονίζεται από το τμήμα διακίνησης της συνεργαζόμενης
Κούριερ εταιρίας η Ταχυδρομείου.

Μπορείτε να εισάγετε το email σας στην εγγραφή στο newsletter δεξιά κάτω στην σελίδα
στο «Ενημερωτικό Δελτίο»

Για την εγγραφή στο newsletter δεν είναι απαραίτητη η ύπαρξη λογαριασμού, απλά
συμπληρώστε το email σας κάτω δεξιά στην επιλογή «Ενημερωτικό Δελτίο»

Μετά τις μερικές αποτυχημένες προσπάθειες για σύνδεση στον λογαριασμό σας, ο
λογαριασμός κλειδώνει για δική σας ασφάλεια. Μετά το κλείδωμά του και σε κάθε
προσπάθεια που ακολουθεί σας αποστέλλεται ένα email με ένα link που πρέπει να
ακολουθήσετε για να ξεκλειδώσει ο λογαριασμός. Αν δεν έχετε λάβει το email ελέγξτε σε

φακέλους spam ή bulk ή ξανακάνετε αυτόματη αποστολή κάνοντας νέα προσπάθεια για
σύνδεση. Μόλις ο λογαριασμός ξεκλειδώσει μπορείτε να συνδεθείτε με τα στοιχεία σας. Αν
δεν τα θυμάστε μπορείτε να κάνετε υπενθύμιση από το μενού, αν πάραυτα αντιμετωπίζεται
ακόμα πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά.